دانلود آهنگ محمد اصفهانی شکوه (Album Demo
کاربر گرامی هزینه حجم مصرفی اینترنت شما نیم بها محاسبه می شود

دانلود آهنگ محمد اصفهانی شکوه (Album Demo

Mohammad Esfahani
Shekveh (Album Demo)

سبک :

دیدگاه کاربران

hamedt1393/10/07
پاسخ

vaaaayyyy montazeram

Ali1393/10/06
پاسخ

محمد اصفهانی با «شِکوه» می آید
محمد اصفهانی که به زودی آلبوم «شِکوه» با موضوع دفاع مقدس با صدای وی منتشر می شود درباره جزئیات این اثر توضیح داد.
به گزارش مشرق، محمد اصفهانی که به زودی آلبوم «شکوه» Shekveh با صدای وی منتشر و عرضه می شود، گفت: خوشبختانه مراحل تکثير این آلبوم پشت سر گذاشته شده و «هنر اول» که شرکت توزيع کننده اثر است در هشتم دي ماه  1393 آن را روانه بازار خواهد کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه حاوي یک سی دی صوتی و یک دی وی دی تصويري است که شامل پنج ترک صوتي و چهار ترک تصويري می شود. ترک هاي تصويري در حقيقت کليپ هايي هستند که بر آثار صوتي ساخته شده اند و يکي از قطعات با نام «ابر» فاقد کليپ است.

خواننده آلبوم «تنها ماندم» با اشاره به اینکه اين مجموعه به سفارش ساخته شده و حال و هوای مشابه آلبوم هاي پاپ وی مانند بي واژه و برکت و … را ندارد، بیان کرد: «شکوه» حاوي مضامين انتقادي و اجتماعي است که فکر مي کنم وظيفه قشر ماست که لااقل در مقطعي از فعاليت هاي خود به آن بپردازيم. ميراث هايي مانند شهداي والامقام و خاندان گرامي شان همچنين جانبازان فداکار و قابل ستايش به معني واقعي کلمه که واقعيت هاي انکارناپذير و مقدس و محترم جامعه ما هستند و همگان با هر مرام و عقيده اي احترام و حرمت آنها را پاس مي دارند انگيزه هاي تصنيف آثار اين آلبوم هستند و طبيعي است که اين اثر در چنين اتمسفري تنفس مي کند و حال و هوايش خاص و برگرفته از حال و هواي شهدا و شيميايي ها است.

اصفهانی اضافه کرد: یکی از نکات مهمی که در تدوین این آلبوم مدنظر من و گروه بود این ویژگی رفتاری در امام خمینی (ره) است که ایشان دیگران را از هر نوع مدح و تعریف و تمجید از خودشان به شدت پرهیز می دادند و همین عدم رضایت از تعریف و تمجید نکته مدنظر ما بود تا کاری عرضه کنیم که مورد رضای خدا و موجب آرامش روح ایشان باشد. شهدا، جانبازان و خانواده هایشان از میراث هایی هستند که مردم از هر قشر و با هر عقیده ای به آنها علاقهمندند همچنین پرداختن به برخی ناهنجاری هایی که می تواند ما را از هدف اصلی انقلاب – که حاکمیت اخلاق و پرهیزگاری در همه شئون زندگی است – دور کند. همه اینها مسایلی بود که در تولید آلبوم «شکوه» مدنظر قرار دادیم.

وی در پاسخ به اینکه این آلبوم چه حرف جدیدی برای نسلی دارد که نه جنگ را دیده و نه اطلاعات درستی از آن دوران دریافت کرده است، عنوان کرد: ما در این آلبوم سعی کردیم به دور از هر نوع تعصب و مقدس نمایی و بدون لحاظ کردن آنچه امروز از آن به «مصلحت» نام برده می شود و این مصلحت اندیشی گاه به ضرر دین و حقایق ارزشمند آن تمام می شود، به تحلیل هایی مبتنی بر واقعیات انقلاب از جمله مساله دوران دفاع مقدس نزدیک شویم. و امیدواریم این جریان ادامه داشته باشد و مقدمه ای باشد بر یک باز نگری درمان گرا به معضلات امروز جامعه و مردم و جوانان عزیز کشورمان که می خواهند با حفظ دین و باورهای پاک خود در عرصه های جهانی ظاهر شوند و با قامتی افراشته و سری بلند از افتخارات و توانایی های مردم سرزمینشان دم بزنند.

این خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ ادامه داد: جوانان امروز با این میزان هوش و ارتباطی که با جهان ارتباطات دارند نیازمند اطلاعات شفاف و درست هستند و اگر ما اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار ندهیم این خطر وجود دارد که از کانال های دیگری اخبار نادرست دریافت کنند. ما باید به روشنی و با صداقت درباره اتفاقاتی چون انقلاب و جنگ با آنها حرف بزنیم و حتی اگر جایی اشتباهی کرده ایم آن را بپذیریم و بدانیم پذیرش اشتباه ما را کوچک نمی کند بلکه نشانه انصاف است و همچنین سبب می شود تجربیات گذشته به درستی در اختیار آیندگان قرار گیرد و از تکرار اشتباهات پیشین جلوگیری شود.

اصفهانی با تاکید بر اینکه سابقون و بزرگترهای جامعه باید سرمشق و الگوی مناسبی برای نسل های امروز و آینده باشند، توضیح داد: ما از این منظر درباره میراث های ماندگار انقلاب مانند دفاع مقدس کار کردیم و از سوی دیگر می خواستیم دلتنگی هایی مانند دلتنگی های خانواده شهدا را نیز بیان کرده باشیم. وقتی مادر شهیدی در اجتماع با یک ناهنجاری عمیق و اساسی رو به رو می شود از خود می پرسد چرا جامعه ای که روزی فرزندان ما برای دفاع از تمامیت فرهنگی آن؛ جانشان را نثار کردند باید امروز دچار چنین مشکلاتی باشد؟

خواننده آلبوم «نون و دلقک» در پاسخ به اینکه آیا برخی کم توجهی ها به جانبازان هم در این اثر مدنظر بوده است؟ گفت: اتفاقا اینگونه نیست که همه جانبازان مورد لطف باشند و برخی از آنها مورد بی مهری هایی قرار می گیرند. عده ای از آنها از غربتشان در آسایشگاه ها گله مندند. ضمن اینکه باید این نکته را مورد توجه قرار داد که جانبازان و خانواده شهدا هم مانند همه انسانها دچار دلتنگی و گلایه می شوند. قبض و بسط روحی در همه انسان ها وجود دارد.

وی در پایان گفت: در پزشکی یک اصل است و آن هم این که ابتدا باید وجود یک بیماری را پذیرفت تا بتوان برای درمان آن اقدام کرد. در آلبوم «شکوه» نیز سعی ما این بوده که مقدمتا به جنبه نقدی و درمانی این مسایل نزدیک شویم.

قطعات قاب، دیدار، سراب، ابر و ماهیا با همکاری علیرضا کهن دیری، مجید اخشابی و پدرام کشتکار و با ترانه هایی از عبدالجبار کاکایی، حضرت امام خمینی (ره)، علیرضا قزوه، مشفق کاشانی و مرحوم سیدحسن حسینی تنظیم شده

amir hosein1393/10/06
پاسخ

عالی بود

saji1393/10/06
پاسخ

L♥VE me

saji1393/10/06
پاسخ

L♥VE

saji1393/10/06
پاسخ

نمایش بیشتر ...
کاربر گرامی درصورت عضویت در سایت و دنبال کردن خواننده مورد نظر جدیدترین آثار این هنرمند در پنل کاربری برای شما نمایش داده خواهد شد .
00:00
00:00
--
پیش فرض
افزودن به لیست پخش

توضیحات کوتاهی راجع به ویدیو